22 Temmuz 2013 Pazartesi

Macaristan Antalya Fahri Konsolosluğu Ziyaretim

05 Eylül 2006 tarihinde hizmete açılan Macaristan Antalya Fahri Konsolosluğu Antalya'nın "Kaleiçi" denilen turistik bölgesinde yer almaktadır. Tuzcular Mahallesi Mescit Sokak No:19'da bulunan konsolosluk ayrı bir mekan olarak hizmet vermiyor, Best Media Center binası içerisinde yer alıyor.

Best Media Center binası içerisinde yer alan Macaristan Antalya Fahri Konsolosluğu


Konsolosluk'a girdiğimde beni Best Media Center'da çalışan Eylül Hanım karşıladı. Kendimi tanıttıktan ve Hungarolog olduğumu söyledikten sonra sohbet etmeye başladık. Macar turistlerin sık sık buraya geldiğini, hatta binanın arkasındaki bahçeyi merak ettiklerini ve görmek istediklerini söyledi. Diğer yandan turistlerin Konsolosluk binasını bulurken sıkıntı çektiklerini ve binayı gösteren haritalardan istediklerini öğrendim. Benim de dikkatimi çeken nokta bir Medya Merkezi'nin içinde faaliyette de olsa en azından binanın dışına küçük bir "Macaristan Antalya Fahri Konsolosluğu" tabelası asılabilir. Eylül Hanım'a bu güzel sohbetten dolayı teşekkür ettim ve konsolosluktan ayrıldım. Yıllardır ziyaret etmek istediğim Antalya Fahri Konsolosluğu'nu da en sonunda ziyaret etmiş oldum.

Fahri Konsolosluğun içi




Konsolosluk bahçesi - 1

Konsolosluk bahçesi -2

Konsolosluk bahçesi -3

Konsolosluk bahçesi -4

Konsolosluk bahçesi - 5

Konsolosluk bahçesi - 6


Macaristan Antalya Fahri Konsolosluğu Bilgileri : 
Adres : Tuzcular Mah. Mescit Sok. No:19 Muratpaşa/ANTALYA
Telefon: 0 242 247 80 39
Fahri Konsolos : Bekir Bülend Özsoy

Haritadaki Konumu :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder